21

м. Київ, вул. О. Туманяна, 15 (м. Лівобережна)

Історія успіху блогерів PewDiePie і Влада А4 | itschool.kiev.ua

Історія успіху блогерів PewDiePie і Влада А4 | itschool.kiev.ua

21 02

Історія успіху YouTube-блогерів PewDiePie і Влада А4


У чому полягають феномени легендарних блогерів PewDiePie і Влада А4? 
Відповісти одним реченням практично неможливо. Подивіться будь-яке їхнє відео, і ви зрозумієте, що це не складно. Успіх і величезні заробітки є результатом дії багатьох чинників, про які ми детально розповімо в цій статті.
 

Хто такий блогер PewDiePie?


Найпопулярніша зірка YouTube — Фелікс Кьельберг — 28-річний швед із Гетеборга. Він заснував свій канал в 2010 році від нудьги, кинувши коледж, роботу в рекламному агентстві, продавши свої роботи та кіоск із хот-догами, він зайнявся просуванням свого відеоканалу. Його харизма подолала магічну межу в мільйон підписників у липні 2012 року. Через 7 років у нього вже було понад 53 мільйонів підписників. Щодня кожне його відео набирає 14,6 мільярдів переглядів.
Кожен англомовний фанат комп'ютерних ігор знає, що PewDiePie публікує свої ролики на YouTube по п'ятницях. У цей день вони є найбільш завантажувальними й мають найбільшу кількість переглядів кіноматеріалами в інтернеті.
 
Крім особистості PewDiePie, важливу роль зіграли технічні деталі та методологія, за допомогою яких працює його канал. Відомий блогер публікує регулярно, в один і той же час. Його ролики часто тривають від 10 до 25 хвилин. Так було не завжди, але в якийсь момент YT почав віддавати перевагу цьому типу відео в своїх алгоритмах. Важливо ведення каналу англійською мовою (хоча автор родом зі Швеції).
Стратегія PewDiePie передбачає простоту. Він — звичайний хлопець, який сидить у своїй маленькій кімнаті, грає в гру і розповідає, що він виявив в ній. У цьому весь секрет людини, який більш відомий серед молоді всього світу, ніж король Швеції. Він заслужив визнання не через гроші, які він отримував, а тому, що у нього була ідея для себе. За його словами, кожен із нас може сісти перед камерою і почати запис. Це ж так просто.
 
За підрахунками статистичного порталу Statsheep, тільки за 2010 рік він заробив близько 17,6 мільйонів доларів. Середня комісія за перегляди відео PewDiePie за два тижні коливається від 81 000 до 405 000 доларів.
Навіть якщо PewDiePie дає негативні коментарі про гру, її розробник моментально стає популярним. Історія Bear Simulator — хрестоматійний приклад успіху кікстартера. У березні 2014 року невідомий розробник Джон Фарджай запустив на краудфандінговому порталі кампанію зі збору грошей для завершення свого симулятора ведмедя. Він все гарно описав, навіть назвав вартість окремих етапів, також показав фрагменти гри, попросив 29 500 доларів, отримав більше 100 000 доларів від майже 4000 спонсорів.
 
Гра успішно пройшла зелене світло в Steam і нарешті вийшла на Valve 26 лютого того ж року. Плани були амбітними, бо Bear Simulator повинен був дати поштовх одиночці Farjay Studios. Спочатку все здавалося вдалим. Гра зібрала позитивні відгуки, і хоча вона ще потребувала доопрацювання, гравцям вона сподобалася, і нічого поганого не сталося. До суботи гру вирішили подивитися на PewDiePie. Однак популярний ютубер змішав розробку Фардж із брудом, не залишивши на ній сухих ниток. Матеріал був відзначений на YouTube як приватний, але до того, як це сталося, його подивилися більше 2,5 мільйонів чоловік. Після його матеріалу негативні відгуки про Bear Simulator в Steam стали позначатися як «корисні», що ставить їх на перше місце в списку YouTube. Гра отримала 114 позитивних відгуків. Так стало відомо про те, що Ютуб враховує як позитивні, так і негативні реакції.

 


Білоруський блогер А4 


Влад Папір (відомий як A4, власник каналів «А4» і «А5») — настільки популярний відеоблогер, що кількість його підписників у розмірі 18,6 мільйонів уже давно перевершила кількість жителів Білорусі. Він потрапив до рейтингу Forbes «30 найперспективніших росіян до 30 років».
29 листопада 2014 року Влад створив YouTube-канал під назвою «А4». Його контент відомий своєю гострою проблематикою. Стрімку популярність він почав набирати після відео, де вони з другом всю ніч провели в закритому батутному центрі, коли кількість передплатників зросла з 250 000 до 1 мільйона. Відеоролики А4 відрізняються від всього російськомовного YouTube відсутністю нецензурної лексики.
Він активно штурмує рунет. За даними Brand Analytics, у вересні 2019 року А4 блогер — це другий за популярністю серед всіх російськомовних YouTube-інфлюенсерів. В середньому він заробляє на місяць від 10-100 тис. Американських доларів. За даними Social Blade, з 6 по 13 і з 13 по 20 квітня 2020 року кількість переглядів його роликів перевершили результат переглядів шведського блогера PewDiePie.
 
На думку аналітиків AMDG, він є другим за популярністю білоруським блогером у соціальній мережі TikTok, у якого 4 700 000 передплатників.
Інтернет-видання SRSLY опублікувало рейтинг найпопулярніших блогерів за перше півріччя 2020 року, де Влад А4 зайняв 3-е місце, поступившись Насті Івлеевій та Оксані Самойловій. У лютому 2020 року його відвідав програму «Вечірній Ургант» та інші розважальні шоу.
 
Тепер ви знаєте, скільки заробляє блогер на YouTube і як він це робить. Залишається тільки почати — створити канал, знімати й публікувати відео. Однак методом тику, тобто проб і помилок, це можна робити досить довго і без відчутного ефекту. Інша справа — почати просування під керівництвом досвідченого наставника, який досяг успіху, і в компанії однодумців. Тоді крутий результат гарантований. Незабаром про вас будуть говорити як про крутого блогера й довіряти вашій думці в обраній ніші. А з популярністю з'являться високі заробітки. Щоб в цьому переконатися, запишіться на курс відеоблогерів у IT SchooL.

Коментарі ()

    Написати коментар

    Зворотній зв’язок